Wsparcie

Zawsze zapewniaj klientom wartościową obsługę

Słuchanie klientów / Analiza potrzeb klientów / Rozwiązywanie problemów klientów / Ulepszanie zastosowań laserowych / Status branży przetwórstwa

Zorientowany na klienta

Skupienie się na trendach branżowych, położenie nacisku na rynkową orientację w celu opracowywania i badania nowych produktów.

Analizuj potrzeby klientów

Nasi specjaliści przeprowadzają analizy wykonalności i pomagają w wyborze odpowiednich systemów laserowych i narzędzi do konkretnych zastosowań.

Precyzyjna produkcja

Wysokie standardy precyzyjnej produkcji, aby zapewnić klientom najwyższej jakości urządzenia i rozwiązania laserowe.

Kompletna dostawa produktu

Zakończenie produkcji, dostawa, instalacja i szkolenie w zakresie obsługi maszyn laserowych w terminie określonym w umowie.

Popraw jakość produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb

Podsumuj informacje o doświadczeniach klientów z tej samej branży i popraw wydajność i funkcjonalność maszyn laserowych.

Zwiększ wpływ cech produktu

Skupiamy się na udoskonalaniu szczegółów produktu, a także cech i zalet maszyn laserowych w dziedzinie segmentacji, wykraczających poza oczekiwania klientów.

Konsultacja przedsprzedażowa

Dokonaj właściwego wyboru, aby spełnić swoje wymagania branżowe. Nasi specjaliści chętnie doradzą w zakresie wszechstronnych systemów laserowych GOLDEN LASER.

Nasi specjaliści przeprowadzą analizę wykonalności, aby pomóc Ci wybrać właściwy system laserowy do Twojego zastosowania.

Nasza szeroka gama urządzeń laserowych oferuje Państwu korzystne warunki w każdej chwili. Szybko i łatwo przestaw się na technologie laserowe.

Dzięki rozwojowi i unowocześnianiu systemów laserowych oraz aktualizacjom oprogramowania nieustannie odkrywamy nowe możliwości i zastosowania.

Instalacja, uruchomienie i szkolenie na miejscu

Aby osiągnąć optymalne parametry obróbki produkcyjnej oraz zagwarantować bezpieczną i efektywną eksploatację maszyn laserowych.

Prowadzimy kompleksowe szkolenia systemowe, operacyjne i konserwacyjne na miejscu. Szkolenie obejmuje:

Wiedza na temat bezpieczeństwa laserowego

Podstawowa zasada działania laserów

Konfiguracja systemu laserowego

Obsługa oprogramowania

Działanie systemu i środki ostrożności

Umiejętności obsługi w zakresie codziennej konserwacji systemu, regulacji lasera i wymiany części zamiennych

Konserwacja i serwisowanie

Dzięki naszym usługom konserwacyjnym i serwisowym zapewniamy Państwu szybkie i niezawodne wsparcie, dzięki któremu Państwa precyzyjna maszyna laserowa będzie działać bezproblemowo w produkcji.

Problemy techniczne i skargi

W przypadku pytań technicznych lub usterek urządzeń laserowych zakupionych w Golden Laser, prosimy o kontakt:

Telefon:

0086-27-82943848 (obszar Azji i Afryki)

0086-27-85697551 (obszar Europy i Oceanii)

0086-27-85697585 (obszar Ameryki)

Obsługa klienta

E-mail[email protected]

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące usterki, prosimy o podanie następujących informacji:

• Twoje imię i nazwisko oraz nazwa firmy

• Zdjęcietabliczka z nazwiskiemna Twojej złotej maszynie laserowej (wskazującejNumer modelu, Numer seriiiData wysyłki)

tabliczka z nazwiskiem(Tabliczka znamionowa wygląda tak)

• Opis usterki

Nasz zespół serwisu technicznego natychmiast udzieli Ci wsparcia.


Napisz tutaj swoją wiadomość i wyślij ją do nas

Zostaw swoją wiadomość:

WhatsApp +8615871714482