Wsparcie - Goldenlaser

Wsparcie

Zawsze zapewniają cenne usługi klientom

Słuchaj problemu klientów / analizy klientów / rozwiązania klientów ” / Popraw zastosowanie lasera / status branży Remould

Zorientowane na klienta

Skoncentruj się na trendach branżowych, naleganie na zorientowane na rynek i opracowywanie nowych produktów.

Przeanalizuj potrzeby klientów

Nasi specjaliści przeprowadzają analizy wykonalności i pomagają wybrać odpowiednie systemy laserowe i narzędzia do poszczególnych aplikacji.

Precyzja produkcja

Wysokie standardy precyzyjnego produkcji, aby zapewnić klientom wysokiej jakości maszyny laserowe i rozwiązania.

Pełna dostawa produktu

Ukończ produkcję, dostawę, instalację i szkolenie maszyn laserowych w czasie określonym w umowie.

Popraw jakość niestandardowych produktów

Podsumuj informacje dotyczące doświadczenia klientów w tej samej branży i popraw wydajność i funkcję maszyn laserowych.

Zwiększyć wpływ charakterystyki produktu

Skoncentruj się na ulepszaniu szczegółów produktu, a także na cechach i zaletach maszyn laserowych w dziedzinie segmentacji, poza oczekiwaniami klienta.

Konsultacje z usługami przedsprzedażą

Dokonaj właściwego wyboru dla branży aplikacji, aby spełnić Twoje wymagania. Nasi specjaliści z przyjemnością doradzą wszechstronne systemy laserowe Golden Laser.

Nasi specjaliści przeprowadzają analizę wykonalności, aby pomóc Ci wybrać odpowiednie systemy laserowe do aplikacji.

Nasza szeroka gama maszyn laserowych oferuje korzystne warunki w dowolnym momencie. Szybko i po prostu przejdź do technologii laserowych.

Dzięki opracowywaniu i aktualizacji systemów laserowych, a także aktualizacji oprogramowania, stale otwieramy nowe możliwości i aplikacje.

Instalacja, uruchomienie i szkolenie na miejscu

Aby osiągnąć optymalne parametry przetwarzania produkcji i zapewnić bezpieczne i wydajne wykorzystanie maszyn laserowych.

Na miejscu prowadzimy kompleksowe szkolenie systemu, operacji i konserwacji. Szkolenie obejmuje:

Laserowa wiedza na temat ochrony bezpieczeństwa

Podstawowa zasada laserów

Konfiguracja systemu laserowego

Operacja oprogramowania

Działanie i środki ostrożności

Codzienna konserwacja, regulacja laserowa i umiejętności wymiany części zamiennych

Konserwacja i serwisowanie

Dzięki naszemu konserwacji i obsłudze zapewniamy szybkie i niezawodne wsparcie, umożliwiamy płynne produkcję maszyny laserowej.

Kwestie techniczne i skargi

W przypadku pytań technicznych i błędów dla urządzeń laserowych zakupionych od Golden Laser prosimy o kontakt:

Tel:

0086-27-82943848 (obszar Azji i Afryki)

0086-27-85697551 (Obszar Europy i Oceanii)

0086-27-85697585 (obszar Ameryki)

Obsługa klienta

E-mail[chroniony e -mail]

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące usterki, podaj nam następujące informacje:

• Twoje imię i nazwisko firmy

• Zdjęcietabliczka z nazwiskiemna Twojej maszynie Goldenlaser (wskazującNumer modelu, Numer seriiiData wysyłki)

tabliczka z nazwiskiem(Tabliczka znamionowa jest taka)

• Opis błędu

Nasz zespół usług technicznych natychmiast Cię wspiera.


Napisz swoją wiadomość tutaj i wyślij ją do nas

Zostaw swoją wiadomość:

WhatsApp +8615871714482