Po targach SGIA Expo w Las Vegas nasz zespół pojechał na Florydę. Na pięknej Florydzie jest słońce, piasek, fale, Disneyland… Ale w miejscu, do którego jedziemy tym razem, nie ma Myszki Miki, tylko poważne interesy. Odwiedziliśmy firmę M. M., wyznaczonego dostawcę Boeing Airlines.producent wykładzin lotniczych, rekomendowany przez największe linie lotnicze na całym świecieWspółpracuje z firmą GOLDEN LASER od trzech lat.
Linie lotnicze mają wiele rygorystycznych wymagań dotyczących wykładzin w samolotach, takich jak ochrona przeciwpożarowa, ochrona środowiska, właściwości antystatyczne, odporność na zużycie, odporność na zabrudzenia itp. Kompletne rozwiązanie wykładziny w samolocie musi zostać zaprojektowane, wyprodukowane, zainstalowane i przetestowane przez okres do 6 miesięcy, zanim będzie mogło zostać oddane do użytku.
Przed wprowadzeniem lasera GOLDEN LASER, firma M korzystała z noży tnących CNC. Noże tnące mają bardzo poważne wady w cięciu dywanów. Krawędź tnąca jest bardzo słaba, łatwo się strzępi, a krawędź wymaga ręcznego cięcia, a następnie szycia, co komplikuje proces obróbki.
W związku z tym w 2015 roku firma M po przeprowadzeniu ankiety znalazła rozwiązanie GOLDEN LASER. Po wielokrotnej komunikacji i dochodzeniu firma M ostatecznie zatwierdziła rozwiązanie11-metrowy dostosowanymaszyna do cięcia laserowegoprzyznane przez GOLDEN LASER.W tamtych czasach maszyna do cięcia laserowego o długości 11 metrów była ewenementem w Chinach, ale my dokonaliśmy tego!
Cięcie dywanów lotniczych laserem ma istotne zalety, a głównymi zaletami są dwie kwestie:
Pierwszy,czyste i idealne ostrze tnące, które jest automatycznie uszczelniane i nie zużywa się nawet przy długotrwałym użytkowaniu.
Drugi,po jednokrotnym cięciu laserowym dywan jest gotowy do użycia. Nie są wymagane żadne dalsze procedury, a użytkownik oszczędza dużo pracy i czasu.
Przez ostatnie trzy lata tomaszyna do cięcia laserowegobył bardzo dobrze użytkowany w firmie M. Rozmawiając z kierownikiem fabryki firmy, powiedział nam: „Maszyna pracuje teraz 16 godzin dziennie na dwie zmiany, bez żadnych problemów; na początku miała problemy, ale myślę, że to nasza wina, bo nie było żadnej konserwacji. Zdecydowanie kupię od was, kiedy przeniesiemy się do nowego zakładu”.
Nic nie jest bardziej przekonujące niż głos klienta
GOLDEN LASER współpracował z wieloma światowej klasy firmami i do dziś utrzymuje przyjazne relacje partnerskie. Zależy nam na utrzymaniu jakości naszych produktów, naszego podejścia do obsługi klienta, wykraczającego poza oczekiwania klientów, a także na ciągłym rozwoju i innowacyjności, aby zapewnić naszym klientom realną wartość.