Co sprawiło, że ten stary przyjaciel podróżował 3000 kilometrów do stoiska Goldenlaser? - Goldenlaser

Co sprawiło, że ten stary przyjaciel podróżował 3000 kilometrów do stoiska Goldenlaser?

Złoty laser w drukowaniu United Expo

21 października 2022 r., Trzeci dzień drukowania United Expo, do naszego stoiska przyszła znajoma postać. Jego przybycie sprawiło, że jesteśmy szczęśliwi i nieoczekiwani. Nazywa się James, właściciel72Hrprintw Stanach Zjednoczonych, który był zaangażowany w różneDrukowanie sublimacji barwnikaFirmy od wielu lat, w tym odzież, flagi, pamiątki i tak dalej.

72Hrprint

72 -letnia produkty

72Hrprint znajduje się na Florydzie we wschodniej części USA, podczas gdy wystawa odbywa się w zachodnim mieście Las Vegas, w odległości ponad 3200 km w linii prostej.

72Hrprint 3

Rita, zagraniczny kierownik sprzedaży Golden Laser, dokładnie wprowadził nową generacjęPodwójny asynchroniczny skanJamesowi i dał na żywo demonstrację. James pochwalił wysokiej jakości, wysoką precyzję i wysoką wydajność zaktualizowanego urządzenia laserowego i natychmiast złożył zamówienie na jeden zestaw.

Co sprawiło, że James podróżował tysiące mil do złotego stoiska laserowego i złożył zamówienie?

72Hrprint 4

Cztery lata temu James kupił inteligentną maszynę do cięcia laserowego od Złotego Lasera. Ta maszyna znacznie poprawiła jakość cięcia produktów drukowanych cyfrowo, jednocześnie poprawiając wydajność przetwarzania, przynosząc im więcej zamówień i przychodów. Od czterech lat jesteśmy w komunikacji z Jamesem. Nawet w najtrudniejszym okresie pandemii Covid-19, odpowiednio odpowiedzieliśmy na jego potrzeby usługowe i zapewniliśmy zdalne wsparcie techniczne.

W rezultacie James jest bardzo wdzięczny za nasz zespół i złotą markę laserową i nadal obserwuje nowy sprzęt i technologię Złotego Lasera z wielkimi oczekiwaniami i pewnością!

Smart Vision Laser Cutter 72Hrprint

Smart Vision Laser Cutting Maszyna zamówiona przez 72 -godzinną

Kiedy dowiedział się, że Golden Laser uczestniczył w drukowaniu United Expo w 2022 r. I przyniósł nowe i ulepszone maszyny i technologie do cięcia laserowego, James przybył na miejsce wystawy z daleka i na początku miał „spotkanie starych przyjaciół”.

Golden Laser zawsze przywiązuje znaczenie z obsługą klienta i wykonuje dobrą robotę w obsłudze obsługi klienta z całego serca. Dobra reputacja naszych „zwykłych klientów” jest siłą napędową, abyśmy mogli iść naprzód. Niezależnie od tego, czy klient jest w domu, czy za granicą, bez względu na to, gdzie na świecie, zawsze reagujemy na potrzeby klientów i staramy się osiągnąć zadowolenie klienta.

Goldenlaser Service 1 Goldenlaser Service 2 Goldenlaser Service 3 Goldenlaser Service 4 Goldenlaser Service 5 Goldenlaser Service 6

Kontynuuj poprawę jakości klientów i nadal tworzyć wartość dla klientów. Golden Laser zawsze będzie przestrzegać tej koncepcji i spełni oczekiwania klientów.

Powiązane produkty

Zostaw swoją wiadomość:

WhatsApp +8615871714482