21 października 2022 r., Trzeci dzień drukowania United Expo, do naszego stoiska przyszła znajoma postać. Jego przybycie sprawiło, że jesteśmy szczęśliwi i nieoczekiwani. Nazywa się James, właściciel72Hrprintw Stanach Zjednoczonych, który był zaangażowany w różneDrukowanie sublimacji barwnikaFirmy od wielu lat, w tym odzież, flagi, pamiątki i tak dalej.
▲72 -letnia produkty
72Hrprint znajduje się na Florydzie we wschodniej części USA, podczas gdy wystawa odbywa się w zachodnim mieście Las Vegas, w odległości ponad 3200 km w linii prostej.
Rita, zagraniczny kierownik sprzedaży Golden Laser, dokładnie wprowadził nową generacjęPodwójny asynchroniczny skanJamesowi i dał na żywo demonstrację. James pochwalił wysokiej jakości, wysoką precyzję i wysoką wydajność zaktualizowanego urządzenia laserowego i natychmiast złożył zamówienie na jeden zestaw.
Co sprawiło, że James podróżował tysiące mil do złotego stoiska laserowego i złożył zamówienie?
Cztery lata temu James kupił inteligentną maszynę do cięcia laserowego od Złotego Lasera. Ta maszyna znacznie poprawiła jakość cięcia produktów drukowanych cyfrowo, jednocześnie poprawiając wydajność przetwarzania, przynosząc im więcej zamówień i przychodów. Od czterech lat jesteśmy w komunikacji z Jamesem. Nawet w najtrudniejszym okresie pandemii Covid-19, odpowiednio odpowiedzieliśmy na jego potrzeby usługowe i zapewniliśmy zdalne wsparcie techniczne.
W rezultacie James jest bardzo wdzięczny za nasz zespół i złotą markę laserową i nadal obserwuje nowy sprzęt i technologię Złotego Lasera z wielkimi oczekiwaniami i pewnością!
▲Smart Vision Laser Cutting Maszyna zamówiona przez 72 -godzinną
Kiedy dowiedział się, że Golden Laser uczestniczył w drukowaniu United Expo w 2022 r. I przyniósł nowe i ulepszone maszyny i technologie do cięcia laserowego, James przybył na miejsce wystawy z daleka i na początku miał „spotkanie starych przyjaciół”.
Golden Laser zawsze przywiązuje znaczenie z obsługą klienta i wykonuje dobrą robotę w obsłudze obsługi klienta z całego serca. Dobra reputacja naszych „zwykłych klientów” jest siłą napędową, abyśmy mogli iść naprzód. Niezależnie od tego, czy klient jest w domu, czy za granicą, bez względu na to, gdzie na świecie, zawsze reagujemy na potrzeby klientów i staramy się osiągnąć zadowolenie klienta.
Kontynuuj poprawę jakości klientów i nadal tworzyć wartość dla klientów. Golden Laser zawsze będzie przestrzegać tej koncepcji i spełni oczekiwania klientów.