Rynek Azji Południowo -Wschodniej został ogrzewany w ciągu ostatnich dwóch lat. Po Chinach i Indiach rynek Azji Południowo -Wschodniej stał się wschodzącym rynkiem niebieskiego oceanu. Ze względu na tanie zasoby robocze i gruntowe globalny przemysł produkcyjny migrował do Azji Południowo -Wschodniej.
Kiedy duża liczba pracochłonnych branż, takich jak przemysł obuwia, przemysł odzieżowy i przemysł zabawek zalewa się w Azji Południowo-Wschodniej, Golden Laser już przygotował się na rynek.
Ⅰ Obejmowanie kompleksowej sieci usług marketingowych
Azja Południowo -Wschodnia obejmuje kraje takie jak Wietnam, Laos, Kambodża, Tajlandia, Birma, Malezja, Singapur, Indonezja, Brunei, Filipiny i Timor Wschodni. Golden Laser opracował tutaj kompleksowy układ sieci marketingowej.
1 Ustanowienie biura zagranicznego
Założyć biuro w Wietnamie. Lokalni inżynierowie techniczni z Ho Chi Minh City w Wietnamie zostali zatrudnieni do współpracy z wysłanymi inżynierami technicznymi Golden Laser w celu zapewnienia zlokalizowanej sprzedaży i usług.Usługa koncentruje się na Wietnamie i promieniowaniu krajów sąsiednich, takich jak Indonezja, Kambodża, Bangladesz i Filipiny.
2 Rozwiń zagraniczne kanały dystrybucji
Po ponad dziesięciu latach rozwoju, W krajach Azji Południowo -Wschodniej istnieją wszyscy nasi dystrybutorzy.Niezależnie od tego, czy w Japonii, Tajwanie, czy w Indiach Arabia Saudyjska, Sri Lanka, Pakistan itp., Wybieramy dystrybutorów dla różnych branż i regionów, nie tylko w celu rozwoju nowych klientów, ale także do utrzymania starych klientów w celu osiągnięcia bardziej profesjonalnej i dogłębnej sprzedaży i usług.
Ⅱ Zapewnij zlokalizowaną sprzedaż i usługi
Aby lepiej służyć naszym klientom, Ściśle wybieramy specjalistów i zespołów lokalnych branży jako nasi dystrybutorzy. Nasi dystrybutorzy mogą nie tylko osiągnąć lokalną sprzedaż, ale także mieć bardzo silne możliwości obsługi i techniczne, aby szybko rozwiązać praktyczne problemy dla lokalnych klientów.
Ⅲ Zapewnij produkty i usługi o wysokiej wartości dodanej
W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku rynku Golden Laser jest zaangażowany w zapewnianie wysoce elastycznych i o wysokiej wartości dodanej do przetwarzania laserowego w branżach. Pozbądź się błędnej konkurencji cenowej, wygraj z jakością i wygraj z usługą.
W tej gorącej krainie Azji Południowo -Wschodniej klienci, z którymi obsłużyliśmy, to: Odlewnia produkująca znane marki na świecie (Nike, Adidas, Michel Kors itp.),lider branży 500 najlepszych przedsiębiorstw na świecie, I Fabryki znanych chińskich przedsiębiorstw w Azji Południowo-Wschodniej.
Youngone, światowej klasy producenta odzieży sportowej, którą służyliśmy, współpracuje z nami od ponad dekady.Niezależnie od tego, czy zakładają fabryki w Chinach, czy w Wietnamie czy Bangladeszu, zawsze wybierają maszynę laserową ze złotego lasera.
Wysoce elastyczne produkty o wysokiej wartości, nie zapominające początkowej usługi i 18 lat opadów branżowych, dały Złotemu Laserowi siłę marki.
Ⅳ Zapewnij inteligentne rozwiązania warsztatowe
Dywidenda demograficzna w Azji Południowo-Wschodniej jest niezwykle atrakcyjna dla dużych pracochłonnych fabryk, szczególnie w branży tekstylnej, odzieży i obuwia. Ale duże fabryki stoją również w obliczu bezprecedensowego wzrostu trudności w zarządzaniu. Rosnie rośnie potrzeba budowania inteligentnych, zautomatyzowanych i inteligentnych fabryk.
Blisko popytu rynkowego, W przyszłościowy system Golden Laser Inteligentny system zarządzania warsztatami MESzostał wykorzystany w dużych fabrykach w Chinach i promowany w Azji Południowo -Wschodniej.
Pod wpływem chińskiego „paska i drogi” w przyszłości, z Chinami jako centrum, więcej krajów i regionów będzie mogło cieszyć się dywidendami wniesionymi przez chińską technologię. Golden Laser będzie działał obok wszystkich chińskich firm, aby wykorzystać technologię, aby wpłynąć na rynek Azji Południowo -Wschodniej i zmienić uwagę świata.