Zapobieganie epidemicznemu i kontrola to ekscytująca bitwa i żmudny test. Od 21 listopada 2022 r., Aby ściśle wdrożyć ogólną strategię „zewnętrznego zapobiegania importowi i zapobieganiu odbiciu wewnętrznym”, Złoty laser był zamknięty na 9 dni, aby zmniejszyć liczbę nieistotnych pracowników wychodzących i ściśle kontrolującej osoby outsiders.
Pod przewodnictwem grupy Golden Laser dokonał kompleksowego planowania i dokładnego wdrażania, ponosił obowiązki na wszystkich poziomach i zaostrzył łańcuch, chwytał epidemiczną zapobieganie i kontrolę jedną ręką i produkcją oraz zaopatrzeniem, stale poprawiając swoje naukowe i precyzyjne umiejętności zapobiegania i kontroli, a także pewne produkcje i działanie w sposób silny i uporządkowany.
Kto powiedział, że nie ma bohaterów na zwykłych pozycjach? W krytycznym okresie ścigania się z czasem i wirusem pokonujemy trudności, jednocześnie i współpracujemy, walczymy w sposób ciągły, starać się, starać się w zwykłych pozycjach, strzec pozycji Złotego i zapewniamy solidną gwarancję realizacji długoterminowej bezpiecznej i stabilnej produkcji oraz wysokiej jakości i rozwoju wysokiej prędkości firmy.
Aby zapewnić, że terminowa dostawa sprzętu kontraktowego firmy, prawie 150 pracowników Golden Laser przylega do swoich stanowisk, aby zapewnić produkcję, gdy park przemysłowy jest w pełni zamknięty, i przewoża ducha paznokci i trzyma się linii produkcyjnej. Poza parkiem pracownicy, którzy nie dotarli do swoich stanowisk, wdrożyli pracę w domu, i starali się uchwycić i promować zarówno zapobieganie epidemicznemu, kontroli, produkcji i operacji, oraz zagrali zestaw kombinacji „przeciwpejdemii i produkcji”.
Zespół marketingowy aktywnie dostosowuje sposób myślenia o sprzedaży i dąży do reagowania w proaktywne.
Na froncie krajowym zespoły sprzedaży i posprzedażnej podjęły inicjatywę, aby odwiedzić klientów i rozwiązać problemy na miejscu w przypadku odroczenia lub anulowania różnych wystaw.
Jeśli chodzi o sprzedaż międzynarodową, zespół marketingowy wyjechał za granicą, aktywnie uczestniczył w wystawach branżowych w Azji, Europie i Ameryce, podjął inicjatywę odwiedzania klientów, wprowadzenia rozwoju i planowania firmy, pomógł klientom w analizie sytuacji rynkowej i sformułowaniu środków zaradczych oraz rozwiązane problemy odzwierciedlone przez klientów na stronie w sposób terminowy, co zwiększyło zaufanie klientów do marki Golden Laser.
Wrzesień
Wietnamowy pakiet drukowany 2022
Październik
Printing United Expo 2022 (Las Vegas, USA)
Pack Print International (Bangkok, Tajlandia)
Euro Blech (Hanover, Niemcy)
Listopad
Maquitex (Portugalia)
Buty i skórzane Wietnam 2022
Jiam 2022 Osaka Japan
W obliczu rynków azjatyckich, europejskich i amerykańskich zespół handlu zagranicznego Golden Laser nigdy nie zatrzymał się. Aktywnie uczestniczymy w różnych profesjonalnych wystawach, takich jak druk i opakowanie, druk cyfrowy, tekstylia i odzież, skóra i buty, sprzęt tekstylny i przetwarzanie metali, i jest marką Złotego Lasera. Ekspansowanie za granicą zapewnia dobre możliwości kanału.
W przerwach uczestnictwa w wystawie zespół Golden Laser podjął inicjatywę, aby skontaktować się z klientami w celu odwiedzenia i komunikowania się, a jednocześnie dokładnie zapewniając usługi po sprzedaży klientów, promował nową technologię i nowy sprzęt Golden Laser.