Chiny (Wenzhou) Międzynarodowe Targi Sprzętu Szyciowego
Czas trwania wystawy: 23-25 sierpnia 2019
Miejsce: Chiny·Międzynarodowe Centrum Kongresowo-Wystawiennicze Wenzhou (1 Wenzhou Jiangbin East Road)
China (Wenzhou) International Sewing Equipment Fair to profesjonalna platforma wystawowa sprzętu do szycia, która ma duży wpływ w Chinach. Wystawa opiera się na zaletach takich branż jak skóra obuwnicza, odzież i sprzęt do szycia w Wenzhou i Taizhou, a także na silnej mocy promieniowania w prowincjach nadmorskich, takich jak Zhejiang, Fujian i Guangdong. Stało się to corocznym wydarzeniem, które przyciągnęło uwagę branży.
Jak wszyscy wiemy, Wenzhou jest jedną ze stolic chińskiego przemysłu obuwniczego, a także mikrokosmosem i przedstawicielem historii nieustannego rozwoju chińskiego przemysłu skórzanego. Ten bogaty kraj wyprodukował dużą liczbę „Made in China”. Oprócz unikalnych zalet baz przemysłowych i zalet promieniowania lokalizacji, nowe technologie i inteligentne urządzenia dla przemysłu skórzanego stale zapewniają źródło zasilania.
Jako wiodąca marka dostawcy rozwiązań do zastosowań laserowych cyfrowych, GOLDEN LASER aktywnie odpowiada na popyt rynkowy na produkcję automatyzacji mechanicznej. Podczas poprzednich targów Wenzhou International Leather Exhibition dostarczył wysokiej jakościmaszyny do cięcia i grawerowania laserowegodla wielu krajowych i zagranicznych producentów obuwia skórzanego.
Na międzynarodowych targach sprzętu krawieckiego w Chinach (Wenzhou)Maszyna do cięcia i grawerowania laserem CO2 Gantry i Galvo do skóryicyfrowa dwugłowicowa asynchroniczna maszyna do cięcia laserowegoa także specjalnie zaprezentowaną wersję maszyny do grawerowania skóry.
Wśród nich znalazły się m.in. konstrukcja zabezpieczenia ścieżki optycznej ZJ (3D)-9045TB i układ sterowania dynamicznym galwanometrem 3D, które zachwyciły wystawców!
Dziś oficjalnie rozpoczęła się wystawa, a scena była bardzo ożywiona. Hala wystawowa Goldenlaser przyciągnęła wielu producentów skóry i obuwia, a na wystawę przybyło wielu „fanów Goldenlaser”. To nie tylko siła afirmacji, ale także siła marki!